miércoles, 9 de diciembre de 2009

Pros i contras de la Caixa


Un dia fred de desembre, de repent sona el telèfon i és la marta de Randstad. Tenen una oferta de treball per mi a la Caixa d'Esterri d'Aneu.

La veritat que m'agradaria anar-hi i consulta amb els terapeutes, els quals m'ho prohibeixen i em diuen que evalui els pros i contres d'haver-hi anat.


Començaré pels PROS: Un salari molt bo, un canvi d'aires, puc viure amb la meva padrina a Llessui, oportunitat de refer la meva vida i una gran il.lusió que em va generar.

Els CONTRES: Que em veia obligat a deixar el tractament i seguiment que seguia a hospital de dia.


Amb aquesta parrafada vull expressar els meus sentiments i la profunda frustració que vaig sentir quan em van comunicar la decisió. Ho trobo realment injust, a vegades deixem passar trens que mai més es presentaran.

No hay comentarios:

Publicar un comentario